Hui veent com fea el ridicul el Valencia en el seu partit d'eliminatoria contra el SALZBURG Austriac, m'he ficat mal per 2 coses.

1ER pel partit tan roin com ya he nomenat del equip del meu cor i atra per els traidors, venuts i renegats dels comentaristes de Canal NOI.

Com pot ser que esta gent estiga cobrant un sou que el paguem tots els valencians traicionantmos a diari com ho fan per mig dels servicis publics.
(Ull, si es lo que fa el PP desde que mana aci, perdo es que a voltes....)

El "senyors", si, tots eixos "senyors", els que comentaven i retransmitien el partit son un tall de RENEGATS, ?com poden tindre la barra i la minima vergonya d'eixir ahi i dir totes les barbaritats que diuen?
Dire algunes de les moltes animalaes que per eixemple han amollat hui.

"MIJAN" ---> MIG en Valencia
"DESENVOLUPAMENT" DESENRROLLAMENT en Valencia.
"COMPANYS" ---> COMPANYONS, COMPANYERS en Valencia.
............... i moltes mes que ara no m'hen recorde, pero que donen igual o mes oix que les d?ans.

Pareix que s?estan esfor?ant cada dia mes en ser cada volta mes renegats.

Tan sols dirlos que no fa falta que s?esforcen mes, ya que ya son uns perfectes TRAIDORS, BOCHINS, RENEGATS I TIRANS en nostra terra valenciana.
Espere que ya tinguen el seu programa en TV3 i que agarren la maleta i s?envagen cap alla, ya que tots els punts i el mal que estan fent a nostra terra valenciana es incontable.
Pero son tan borregos estos que en quatre palmaetes al llomello per part de CAMPS el TRAIDOR s'aconformen enseguida.

Quan de mal mos estan fent, i quant de meninfot que hi ha que calla.