Iniciado por
Jorge12

Iniciado por
Sagrantana

Iniciado por
Valencianisme87
Llevo en el partido muchos años y ahora me entero yo que en CV hay delegaciones de pueblos de izquierdas y que Sentandreu dijo que queria aglutinar al independentismo Valenciano.... En fin lo que hay que leer.
Pd: Coalicio Valenciana es un partido valencianista foralista de centro derecha y el que diga que NO pues miente asi de facil es.
Pués no le veo yo ese "centro derecha" por ningún lado, la verdad. Al no ser que tengamos diferentes conceptos de lo que signifique eso realmente. Es mas, si realmente se declara oficialmente en esa "tendencia" (o la otra, si llegase el caso), no se si llegará a cumplir sus objetivos aquí en el Reino.
Sagrantana, sí que es de centre-dreta perque que en els seus estatuts posa "conservador".
De totes formes, yo crec que siga de dretes està be. Sí, ¿qué passa? soc de dretes. Soc lliberal, pero no dic ni que la dreta siga antidemocratica ni l'esquerra tampoc.
Bo, si tu creus que ser "conservador" es de dretes, puix alla tu. Yo te deixe en els teus pensaments, i els respecte. Yo no tinc ningun problema en la gent que es declara de "dretes" o de "esquerres", perque personalment no concebixc les "ideologies politiques", puix no les necessite. Yo concebixc als politics en si, i en la seua persona simplement. Pero que sapigues que els "conservadors", com a persones defensors dels valors tradicionals d´una terra, no tenen perque ser a soles precisament de "dretes". Pot ser qualsevol, sense etiquetes.
I personalment, yo vote a Coalicio Valenciana, perque concebixc una gran llavor demostrada i dedicada, per el seu president J. G. Sentandreu al valencianisme, aixina com tots els demes representants del partit. Donant-me igual si son de "esquerres" o de "dretes".