Hola xics. Sóc nova en el forum i estic açí perque la gent sapia que jo defense la meua terra i defense el meu idioma.
Iniciado por 100iment
Iniciado por Traduccio
Iniciado por Lobivalentian
Hola xics. Sóc nova en el forum i estic açí perque la gent sapia que jo defense la meua terra i defense el meu idioma.
Iniciado por 100iment
Iniciado por Traduccio
Iniciado por Lobivalentian
Mira, perdonam si m'hequivoque pero no cola. Pa mi que tens rabo i tot.Iniciado por VLC_sempre
"Creer que el valenciano es un dialecto del catalán es comprensible, como también lo es creer que nuestro dios es Dios." (VOB)
Quin idioma dius que defens?Iniciado por VLC_sempre
che mira que sou roïns, deixeula respirar a vore per aon ix, igual escriu el tipic catlencia del colege, no deuriem atacar tan directament a la gent que ya de per si te un cacao mental que la flipes, si despues ix panka pues al carrer, no se es una opinio.
A mi també me fa una poca pudor a troll, pero Joanot te raó.
No estigau tant a la defensiva.
Benvinguda VLC_sempre, ¿cóm has conegut la web?
Catarroja aigua roja i el moli sense forment i les chiques guapes en Alcasser i Picassent.
¿En racó cagalà?Iniciado por Valencianot
![]()
"Creer que el valenciano es un dialecto del catalán es comprensible, como también lo es creer que nuestro dios es Dios." (VOB)
che deixeu a la chicona que parle un poquet, no vos podeu imaginar la gent que conec que defen la llengua valenciana pero se pensa que paraules com "sortir" o "petit" son valencianes perque el sue mestre de "valencia" del colege le deïa, l'engany es masiu i esta molt arraigat per desgracia
PD: Benvinguda!! com conegueres la uep? estas a ta casa!
NO PASSARAN!
El fascisme vol conquistar Valéncia,
i Valéncia serà la tomba del fascisme!
LLUITA I ESTUDIA PEL VALENCIANISME!!
ACÍ NO ES RENDIX NINGÚ!!!
--->VISITA EL MEU BLOG EN LLENGUA VALENCIANA<---
Iniciado por llunablava
¡¡Benvinguda!! ¿com conegueres la uep? ¡estas en ta casa.
si qu'es masiu, si.
merda, si ya ho se, no se perque pero se m'ha pegat dir "a ta casa", es dels pocs catalanismes que encara me costa llevar-me sino es l'unic, pero justament a aixo m'estava referint, el jovens tenim molt fotut deprendre el valencia sense catalanismes i inclus en tota la voluntat del mon sempre pots fallar, pero be yo continue perfeccionant el meu valencia que per a algo estic a la uep!Iniciado por Alerta-i-Accio
![]()
NO PASSARAN!
El fascisme vol conquistar Valéncia,
i Valéncia serà la tomba del fascisme!
LLUITA I ESTUDIA PEL VALENCIANISME!!
ACÍ NO ES RENDIX NINGÚ!!!
--->VISITA EL MEU BLOG EN LLENGUA VALENCIANA<---
Benvinguda![]()
Benvinguda,y per favor llévat de damunt totes eixes cagalanaes al escriure que t'han ensenyat en el colege,que molts d'ací mos fa mal en els ulls...
Catlenciá....Valenciá
Xics....Chics
Jo....Yo
Defense....Defenc
![]()
Benvinguda a la pagina web de referencia del valencianisme/anticatalanisme.
Si vols escriure be en Llengua Valenciana sense la catalanisacio dels coleges i universitats pots entrar aci:
http://traductors.llenguavalencianasi.com/
Aci te pots baixar el Corrector ortografic de la Llengua Valenciana:
http://www.llenguavalenciana.com/corrector/start
Benvinguda CHiqueta.
Estem en lluita i fem falta tots.
la victoria es nostra.
AVANT
¡GERMANS DE BREGA!
FRONT A L'IMPERIALISME CATALÁ
JOVENS LLIURES VALENCIANS
RESISTENCIA VALENCIANA
UNIXTE A MOSATROS
Aci tens atre diccionari mes de Llengua Valenciana i Castellà:Iniciado por El_capo71
http://www.racv.es/diccionari/diccionario.html