Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y poder obtener estadísticas de uso. Al continuar con tu navegación significa que das tu consentimiento a nuestra política de cookies.

Continuar
Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 16 al 30 de 30
Like Tree14Me gusta.

Tema: Als 50 anys del "Nosaltres els Venutscians"

Tinent de lo Regne
    No, si no te llevaba la rao, si era pera desmitificar mes el mito que tenen (els panques) en el borinot este de Fuster. ¿S'enrecordeu de la foto eixa en que eixia com el rey en la antiga peseteta eixa tan cutre, asomantse perque casi no cabia, intentant agarrar protagonisme entre un grup d'intelectuals?
    Yo crec que dins de la teoria del autoodi deuriem d'estudiar hasda quin punt es posible que gran part dels catalanistes siguen chiquets violats en el seu entorn familiar o inmediat.
    freeblau Le gusta esto.
    ¡GERMANS DE BREGA!

FRONT A L'IMPERIALISME CATALÁ

JOVENS LLIURES VALENCIANS

RESISTENCIA VALENCIANA

UNIXTE A MOSATROS

Senescal de lo Regne Avatar de ratblau
    , primer que res, vullc dir-vos a tots que esteu molt equivocats, Fuster no va escriure cap llibre.
    Fuster va copiar les directrius que li enviaren des de Barcelona, es mes del borrador que ell va fer al final que se va presentar tot va ser canviat per a ser com volien MAx Cahner , Joan Benet i jordi Pujol.
    Inclus va fer famosa una cita copiada d'un frare català "Valencia sera d'esquerres o no sera", quan el mateix flaret perteneixent a la renaixença catalana va ser el que ficà en el mateix monasteri de Montserrat, eixe mateix al que acodien els valencianets per a que els llavaren el cap, la frase pero canviant un poc "Catalunya sera catolica o no sera"
    En fi, lo unic que Fuster va fer durant tota la seua vida va ser firmar els llibres i dir que eren seus, ademes de copiar tot lo que va poder per a traduir-ho a la llengua del NaZiolanisme barretina.
    Ah, me s'oblidava, teniu que tindre en conte que en Valencia totes les seues obres i les dels grans pancatalanistes venut passaren la censura per que Fuster tenia molts bons contactes dins de Falange.
    ¿Com?, ¿Per que?
    La sequia de Sueca amaga molts secrets
    Lobivalentian y a adlerta Les gusta esto
    En temps d'engany Universal, dir la veritat es convertix en un acte Revolucionari.

ALEDUA

Aspirant a Centenar Avatar de freeblau
    Estic segur adlerta que vosatros podrieu escriure un atre llibre en les peripecies d´este individu , no conec la foto que dius si la pogueres pujar...

, primer que res, vullc dir-vos a tots que esteu molt equivocats, Fuster no va escriure cap llibre.
    Fuster va copiar les directrius que li enviaren des de Barcelona, es mes del borrador que ell va fer al final que se va presentar tot va ser canviat per a ser com volien MAx Cahner , Joan Benet i jordi Pujol.
    Tot aixo no lo sabia es prou interesant ya m´imaginava algo quan he escrit lo de
    que va escriure un llibre que segurament li varen donar fet
    este tio no pareix de los que saben escriure i lo que diu en ell coincidix massa exactament en lo que volen els imperialistes.

Tinent de lo Regne
    ¡GERMANS DE BREGA!

RESISTENCIA VALENCIANA

UNIXTE A MOSATROS

Aspirant a Centenar Avatar de freeblau
    jeje es molt bona estan tots en els seus puestos fixes i aquell sense, asomant per raere com si s´haguera colat, yo crec que la foto diu molt de la que va ser la realitat d´este home, tenia totes les papeletes per a ser un gran venut, ademes pareix que els demes sabien com crist que´ls anava a vendre, gracies adlerta eres un archiu viu.

Sargent Centenar Avatar de Llepolies
    RatBlau, vullc rescatar en el teu permís un articul.
    No se exactament si este blog es teu. Encara me anrecorde al principi de començar a coneixer el moviment valencianista, vaig llegir ya fa uns anys este arícul del que tinc molts bons recorts.
    http://aledua.blogspot.com.es/2010/0...er-fuster.html
    I (L)

No plores per una terra que lluita, lluita per una terra que plora!

Che, quin goig, tenim un gran diccionari (valencià-català-castellà)!
    http://www.valenciafreedom.com/va/diccionari/inici.html

Aspirant a Centenar
    Fart estic de este malparit i les gilipollaes que va escriure, estic en segon de bachillerat i desde que vaig a tercer de eso tots els anys mos fan fer un treball o llegir-mos un llibre d'este bobot.
    PD: Duc molt de temps seguint-vos pero m'he registrat al vore este fil perque estic fart del catalanisme, si escric alguna paraula en "perfecte barceloní" com diuen els meus mestres perdoneume, pero ya son 6 anys de adoctrinació panca en la escola i vuigau o no aixó se apega
    freeblau Le gusta esto.

Tinent de lo Regne
    Yee somvalencians BENVINGUT

NO podran en mosatros
    ¡GERMANS DE BREGA!

RESISTENCIA VALENCIANA

UNIXTE A MOSATROS

Coronel de lo Regne Avatar de Lobivalentian
    Adlerta,me pareix vore en eixa foto a...

P.D: Bienvenido,Somvalencians
    adlerta Le gusta esto.

Aspirant a Centenar
    Benvingut, Somvalencians!
    "Solo hay dos cosas infinitas: el universo, y la estupidez humana. Y de la primera no estoy tan seguro". Albert Einstein (1879-1955)

Sargent Centenar Avatar de Llepolies
    Cita Iniciado por SomValencians Ver mensaje
    Fart estic de este malparit i les gilipollaes que va escriure, estic en segon de bachillerat i desde que vaig a tercer de eso tots els anys mos fan fer un treball o llegir-mos un llibre d'este bobot.
    PD: Duc molt de temps seguint-vos pero m'he registrat al vore este fil perque estic fart del catalanisme, si escric alguna paraula en "perfecte barceloní" com diuen els meus mestres perdoneume, pero ya son 6 anys de adoctrinació panca en la escola i vuigau o no aixó se apega
    Benvingut SomValencians, com tu yo l'any passat també tenia que estudiar la literatura catalana i escoltar tonteries de tot tipo, teories convertides en veritat sobre reconquestes, països imaginaris, veritats a mijes, bases ortogràfiques convertides en normes...
    Espere que per ací pugues dependre molt, com yo faig cada dia. Te vaig a pasar per privat unes ferramentes per a ajudar a llevarte eixe "perfecte barceloní", de nostre amic el ingenier cubà.
    Un abraç molt blau.
    I (L)

No plores per una terra que lluita, lluita per una terra que plora!

Che, quin goig, tenim un gran diccionari (valencià-català-castellà)!
    http://www.valenciafreedom.com/va/diccionari/inici.html

Cita Iniciado por SomValencians Ver mensaje
    haah, no t'impacientes, recorda que el teu cap es precisament lo que ells han estat intentant exprimir durant eixos sis anys, i no han pogut.
    Per cert, en quant a les gilipollades que va escriure, podries ficar-ne alguna aci, i voras quin goig i quina alegria tens quan veges com Adlerta o Lobi te les debatixen, aixina tambe se depren
    Per cert, benvingut.
    En temps d'engany Universal, dir la veritat es convertix en un acte Revolucionari.

ALEDUA

Sargent Centenar Avatar de Alerta-i-Accio
    ratblau Le gusta esto.
    "Creer que el valenciano es un dialecto del catalán es comprensible, como también lo es creer que nuestro dios es Dios." (VOB)

Aspirant a Centenar Avatar de Plumbum
    Benvingut Somvalencians, si portes temps seguint-mos ya sabras com va la cosa. Qualsevol cosa pots preguntar-me, no soc expert pero en algo sí podre ajudar-te. Tambe estic en segon de bachiller, i molt fart del catalanisme

Respecte al tema (Fuster), este individu no te nom. Al igual que ell, molts me donen peneta.
    Una volta que s'haja descobert la verdadera historia de nostre regne i que s'hagen descobert les mentires i manipulacions del catalanisme, tot acte nazionalista en nostres terres deura ser llogicament retirat.
    El problema és que encara que ya s'hagen descobert estes falsetats, el diners en la politica tenen mes poder que la veritat demostrada: No a la corrupcio!

per als que vullguen comprovar l'alcanç de les paraules de Fuster i lo clar que era, vos deixe la seua mes celebre frase, eixa que segons els seus seguidors reflexa el seu espirit i la seua persona.

"No tinc altra autoritat que aquesta: la d'haver-me apassionat fins a l'obsessió per la vida i el destí del meu poble. Potser és l'única passió noble que reconec en mi." Joan Fuster
    Aixo en cristià vindria a ser mes o manco, lo unic que pot ser que haja fet ve es vendre el meu poble al millor postor, de lo demes, millor em calle.

ALEDUA

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12