y que conste que lo que es el 15-M es una pasada lo malo que si consiguen algo realmente llevaran a españa a una especie de comunismo porque esta dirigido y orquestado por rojos.......
y que conste que lo que es el 15-M es una pasada lo malo que si consiguen algo realmente llevaran a españa a una especie de comunismo porque esta dirigido y orquestado por rojos.......
jajaja estos son tan payasos que ellos mismos se desmienten.
Y como no podia ser de otra manera le echan la culpa al ayuntamiento por las pobres medidas de seguridad...Enrique Valcárcel, más conocido en Iniciativa Debate como Indignado, resultó herido en la plaza del Ayuntamiento de Valencia mientras ejercía su labor de fotógrafo para enviarnos imágenes de lo que fue el 12-M valenciano. Un petardo le reventó la mano mientras recogía sus herramientas.
Si, claro, 2500 policias para evitarlo y también se hubieran quejado.![]()
Nuestro compañero Enrique herido por la "imprudencia calculada" del Ayuntamiento de Valencia. - Iniciativa Debate Público
PD:
A vore, al teu i al meu modo objectiu d'entendre lo de la provesso del 9 d'Octubre va ser un acte molt noble, com per a ells en la seua objectivitat poden vore un acte revolucionari el destrossar una mascletà que te unes hores de muntage i que estava a mitat de montage (pero no deixa de ser un treball i uns diners que costa cada masclet). Per tant, si mirem les dos coses en subjetivitat vejem com mosatros en 2008 vam tallar la provesso per sentiment, pero no deixar que humillaren la nostra Real Senyera pero per a una persona que no te res que vore en el valencianisme li pot pareixer una tonteria supina i una falta de respete a l'horari marcat per a fer el recorregut hasda la catedral ¿ que a mi me dona igual al igual que a tu te dona igual lo que opinen? puix en lo que a mi respeta si, i molt, me la sua, yo vaig fer allo que va ser oportu per defendre una senya d'identitat com es la meua bandera, pero ixa es la teua i la meua opinio, atra gent igual no pensa igual i tens que tindre-ho en conter. Lo de furtar, pues be, tens rao, pero be, yo tambe estic en contra i no ho justifique, me pareix una falta de civisme brutal, lo millor de tot es que molts dels que solen fer estes coses per a crear "caos" volen un sistema anarquic, mos ha fotut...
Yo no recolze al 35% que du banderetes i insignies politiques, yo soc de l'atre 65% que vol que no se mescle en politica el moviment, que vol un canvi social, una llei electoral mes justa, un canvi de sistema economic i politic i ya està, i home yo no tinc perque dirli a ningu lo que te que dur o no i mes en una manifestacio que esta duta per gent normalment d'esquerres, i que tin en conter que yo estic al 50% d'acort en ells, per aixo les que tenen motius raonables per anar , vaig, les que se sap que se va a liar o que defenen coses que a mi no me representen ni me diuen res, no vaig...