Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y poder obtener estadísticas de uso. Al continuar con tu navegación significa que das tu consentimiento a nuestra política de cookies.

Continuar
Página 5 de 5 PrimerPrimer ... 345
Resultados 61 al 65 de 65
Like Tree98Me gusta.

Tema: Dimecres 20 a les 18:30h, protesta del GAV front al catalanisme en Valencia ciutat.

Moderador Avatar de nrf_blau
    Cita Iniciado por POPEPO Ver mensaje
    Totalment d´accort en cada paraula germà.
    Tinc molta fe en que els valencianistes acabarem per entendre algo tan sezill com ho es la image que podem donar.
    Tinc molta fe en que el valencianistes acabarem per perdre por a parlar clar i en clau valencianista.
    __________________________________________________ ________
    71
    Esta gent d'España2000 és més lista de lo que pensem. Clar que esta vegada no han tret banderes, clar. A part de que no hi han eleccions a la vista, han comprovat com dins de la part del valencianisme que pretenen absorvir provoca reticències el fet de que actuen tan descaradament. Igual, i quan dic igual és segur, lo que volen és això: el titular de "gent d'España2000 està en el GAV, no trau banderes, per tant no passa res", volen això, que quede constància de que estan al nostre costat siga portant banderes o no.

I yo me pregunte si tant li molestava l'acte catalaniste als dirigents d'España2000 que estaven presents ¿perquè no convocaren al seu partit? ¿perquè no anaren ells? Podien haver anat. Pense que ya no els interessa tant lo que diga la prensa sino lo que digam mosatros internament. Estic d'acort en CelBlau i Popepo.

Per lo demés, destacar l'actitut pacífica i exemplar del GAV.
    AuroraBoreal Le gusta esto.
    Nostra Real Senyera no s'agenolla davant ningu...

¡Gloria a la Patria, Vixca Valencia!

Moderador Avatar de nrf_blau
    Cita Iniciado por POPEPO Ver mensaje
    Totalment d´accort en cada paraula germà.
    Tinc molta fe en que els valencianistes acabarem per entendre algo tan sezill com ho es la image que podem donar.
    Tinc molta fe en que el valencianistes acabarem per perdre por a parlar clar i en clau valencianista.
    __________________________________________________ ________
    71
    Esta gent d'España2000 és més lista de lo que pensem. Clar que esta vegada no han tret banderes, clar. A part de que no hi han eleccions a la vista, han comprovat com dins de la part del valencianisme que pretenen absorvir provoca reticències el fet de que actuen tan descaradament. Igual, i quan dic igual és segur, lo que volen és això: el titular de "gent d'España2000 està en el GAV, no trau banderes, per tant no passa res", volen això, que quede constància de que estan al nostre costat siga portant banderes o no.

I yo me pregunte si tant li molestava l'acte catalaniste als dirigents d'España2000 que estaven presents ¿perquè no convocaren al seu partit? ¿perquè no anaren ells? Podien haver anat. Pense que ya no els interessa tant lo que diga la prensa sino lo que digam mosatros internament. Estic d'acort en CelBlau i Popepo.

POPEPO y a Mejuto Les gusta esto
    Nostra Real Senyera no s'agenolla davant ningu...

¡Gloria a la Patria, Vixca Valencia!

Prior de lo Regne
    Yo seguixc preguntan-me a on estaven tots els atres valencianistes.
    En quan a la image que donem esta mes que clara, es el cristal en el que se mira. Fa molts, molts anys partits politics i prensa prostituida.
    Por en el grup no te ningu. En quan a lo de parlar en clau valencianista, espere me faca algu un croquis - m'he perdut - Eixe empecinament de parlar a la societat sempre de sota,cavall i rei, es lo que mos ha fet no estar en les institucions.
    A la societat i mes hui que mai, se li te que parlar i solucionar els problebles socio-economics, i arribar al poder. Una volta alli, tots saben de sobra quins son els nostres ideals com a valencians. Som uns mals politics.No es lo nostre, pero a falta d'ells, tenim que entrar en el joc.
    M'agradaria que la gent jove se quedara mes si cal en este ultim punt. Els major no ho havem sabut fer. Els arbres no mos han deixat vore el bosc.

Aspirant a Centenar Avatar de exPEPERO
    Vaig aplegar al final, pero per a ser la primera protesta me va agradar molt !

SALOMON y a ariant Les gusta esto

Aspirant a Centenar Avatar de AuroraBoreal
    Iniciat per nrf_blau

No puc estas mes d´acort, España2000 esta aprofitanse tot lo que pot i mes del GAV, arrimanse per a que es parle d´ells on siga, sense anar mes lluny aci i fan seu el dicho aquell que diu: que parlen de mi aunque siga per a mal.

Yo, despues de vorer com van actuar el 9 d´octubre ya no tinc dubtes: van rebentar la senta de les joventuts del GAV i van montar un video en el que les imagens estaben preses de tal forma que pareixia que estavem tots junts. Clarament es veia la intencionalitat al hora de pendrer les imagens de video, repaseules i voreu com la imagen que dona aquell video no correspon a la realitat.

De no haber estat present durant tota la celebracio ara estaria indigna en la actitut del GAV pero com vaig estar tot el temps pendent de lo que España2000 feia put dir que CLARAMENT estan aprofitant que NO se les repudia en la contundencia que caldría per part del GAV per a traurer un rendiment politic.

En la meua opinió al GAV no li fa la mes minima falta la presencia de persones d´eixe partit. Considere que es deu fer un esforç per allunyar los dasta que no s´acosten mes. Per a lo únic que servixen es per a crear malestar i debats esterils entre mosatros.

Be com he dit, es la meua opinió.
    Dan_Defensor Le gusta esto.
    VALENCIANS, prou de temps s’allunllarem oblidant-nos de que erem germans.
    Ajuntem-nos, que ya arribat l’hora de ser lliures i ser valencians

VALENCIANS, ¡defengam nostra terra! Contra lladres, bochins i tirans;
    Ajuntem-nos, que ya ha arribat l’hora de ser dignes de ser valencians.

Página 5 de 5 PrimerPrimer ... 345

LinkBacks (?)

1. 22/06/2012, 11:45

Etiquetas para este tema