Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y poder obtener estadísticas de uso. Al continuar con tu navegación significa que das tu consentimiento a nuestra política de cookies.

Continuar
Página 4 de 4 PrimerPrimer ... 234
Resultados 46 al 53 de 53
Like Tree29Me gusta.

Tema: el gran poder de la propaganda

  1. #46
    Cavaller Centenar Avatar de JOSE2
    Fecha de ingreso
    11 ene, 06
    Ubicación
    REGNE DE VALÉNCIA
    Mensajes
    1,682
    Cita Iniciado por Alazrach Ver mensaje
    ACLARACIONS PERTINENTS

    ........Cuant he acabat de fer el post que he penjat en el fil de Martí Gadea, pera que els jovens que fan la uiquipedia tingueren lo que yo may havia vist ,com he dit, a pesar de buscaro en repetides ocasions en el buscor de la uiquipedia, m’he donat conter de la contestacio feta pel foriste Jose 2, pera mostrarli que sempre que he posat en el buscaor del nom del personaje Martí Gadea a soles m'apareixia lo que he mostrat.
    És més, si en la busqueda en la Uiquipèdia es fica a soles: " Martí i Gadea" apareix:

    Coincidencies de títul d'artícul

    Jogim Martí i Gadea
    #REDIRECT [[Joaquím Martí i Gadea]]
    37 bytes (6 paraules) - 00:43 21 nov 2015
    Joaquím Martí i Gadea
    | nom = Joaquím Martí i Gadea | ocupació = Religiós i filòlec.
    5 KB (805 paraules) - 10:51 27 maig 2017

    Coincidencies de text d'artícul
    Jogim Martí i Gadea
    #REDIRECT [[Joaquím Martí i Gadea]]
    37 bytes (6 paraules) - 00:43 21 nov 2015


    De totes maneres la Uiquipèdia està oberta a tor lo mon i el que considere que hi ha que afegir o modificar algo, es tan senzill com fer-ho.
    Última edición por JOSE2; 28/05/2017 a las 01:04
    Sweden Carpenter Le gusta esto.
    ¡ BOICOT A LOS PUTOS PRODUCTOS CAGA-LANES...... A TODOS Y POR SIEMPRE !

    Uiquipèdia en valencià: http://www.uiquipedia.org/Especial:RecentChanges

  2. #47
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    195
    Cita Iniciado por L´Encobert Ver mensaje
    No vos comprenc, a que ve tanta inquina? Yo porte uns anys pegan voltes per el foro y estic agrait a tots per les aportacions que feu. Pero no se a que ve tot esto. Açi se supon que mos troben pera traballar per la dolça materna llengua valenciana, per la nostra cultura y per el futur de Valéncia. Cada u en les seues capacitats, les suses llimitacios y desde la seua vivencia y inclos desde el seu plantejamen politic. En estes bregues cainites no fa falta tindrer ningú enemic, mos bastem y sobrem... reflexioneu abans de parlar y penseu, tots, que els distints foristes no están enfront sino al costat, en la brega. Ah! y disculpeu el "meu" valenciá escrit, encara estic depreguenlo.
    LA COMPRENSIO DEL VALENCIANISME


    Post nº 47.-

    Pera comprendre el valencianisme, n’hi ha que coneixerlo, haverlo vixcut, convixcut y patit.

    Mentres u no haja pasat pels distints estadits del valencianisme , no podra parlar en suficients coneiximents de causa sobre el mateix, cosa que’ls pasa a estos jovenets valencians, que la major part d’ells, no han segut valencià parlants de naiximent y que s’agarren a les tesis o plantejaments dels “tecnocrates de la R.A.C.V.”, perque pensen que estos son l’estament mes cualificat pera parlar y dictaminar la llengua que deu de parlar el poble, cuant tot lo mon sap, que les Academies lo que deuen fer, es arreplegar y fijar la llengua que ha conservat, transmitit y ensenyat el poble, en este cas, el valencià.

    Yo que pels anys que duc en esta brega en la defensa de la llengua valenciana que m’ensenyaren en ma casa, familia y poble valencià no contaminat pel catalanisme, comprenc pero no compartixc, el per qué n’hi han valencians que defenen la llengua cagalana dels “tecnocrates de la R.A.C.V.” y no la llengua valenciana que ha conservat y transmitit nostre poble valencià. ¿Sera acas perque la majoria d’estos jovens son d’ixos valencians als que sons pares els parlaven en castellà y no son valencià parlants de naiximent com yo?.

    Desgraciadament per als valencians, l’enemic l’ham tingut sempre dins de casa. Crec que no reconeixer que si no tan enemics, com els panques catalanistes, si que podem dir, que’ls “tecnocrates de la R.A.C.V.” son “colaboracionistes” en els catalanistes, al seguir els consells de Pompeyo Fabra als valencians.

    Eixe es el motiu per el que deguem denunciaro y repetiro constantment , si es que volem que’l valencià que s’imponga, siga el del poble y no ixe nou que pretenen introduir els “tecnocrates” y els seus seguidors.

    Mentres alguns duguem tota la vida defenent el valencià del poble y molt poquets heu han fet en les escoles dels seus fills y en el seu lloc de treball, havent arruinat sa carera profesional per ixe motiu, atres suposts valencianistes, vinculats a la política ( U.V.- Partit Prostituit), R.A.C.V. , Amics de l’Academia, Lo Rat, etc, etc, han vixcut , medrat, situat y enriquit a costa de la defensa d’ixe supost valencià creat per ixos “cultistes”, que havent fet sa obra lliteraria o poética, primer en català, en acant l’han traduit a ixe supost “valencià cult”, que es el que pretenen que adoptem tot lo poble valencià .

    No puc aceptar el calificatiu de “inquina” que utilisa L’Encobert, si es que’l atribuix ad aquells que com yo defenem la llengua popular valenciana de nostres pares y poble en general.

    Tampoc puc aceptar el calificatiu de “cainita”, per als que defenem la llengua valenciana popular. Mosatros som els defensors de la tradicio y de la llengua popular feta y conservà per lo poble. Els que volen cambairo son els atres
    hecrumu Le gusta esto.

  3. #48
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    20 sep, 14
    Ubicación
    gandia
    Mensajes
    345
    En este foro qui defen la postura de Alazrach?
    Yo crec que com a molt el 25% yo incluit, si ell no la defen qui heu fara? mos callem y deixem que estos abusons modifiquen la llengua al seu criteri de lo que es correcte y conseguir que els joves valencianistes charren el newvalencian ,pera mi les NDP modificaes a image del catalufo !al poalet de la merda!!!!
    Yo parle valencia ¿y tu?

  4. #49
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    195
    LA PROPAGANDA DE LA FESTA NACIONAL DELS PAII…Y…ASSOS CAGALANS

    Post nº 49

    Daijon ha agüert el fil:

    Los independentistas llevan a Valencia la "fiesta nacional de los países catalanes"



    Òmnium Cultural extiende los actos con motivo del día de San Juan a cinco municipios valencianos

    Los independentistas catalanes, encabezados por Òmnium Cultural, han programado cinco actos en la Comunidad Valenciana para celebrar la autoproclamada como «fiesta nacional de los países catalanes». La «Flama del Canigó», catalogada por los separatistas como la «fiesta del encendido de los fuegos de San Juan, símbolo de nuestra identidad y fiesta popular enraizada en los países catalanes» llegará este año a Castellón, Valencia, Nules, Cullera, Gandía y Guardamar.

    La organización corre a cargo de Acció Cultural del País Valencià, una entidad subvencionada por el Gobierno catalán y la Generalitat Valenciana, socia de Òmmium Cultural a través de la Federación Llull.

    De acuerdo con los promotores de la iniciativa, ante los «nuevos retos sociales que nos afectan, la cultura popular es una buena herramienta de transformación y cohesión». Al respecto, avanzan que «queremos dar un nuevo impulso a la Fiesta de San Juan para enraizarla al máximo número de municipios y ciudades del país y hacer a la Flama referente nacional».

    Este tipo de iniciativas contrastan co el hecho que el 94 por ciento de los valencianos rechaza las tesis independentistas. De acuerdo con la «Encuesta de Valores de la Comunidad Valenciana», encargada por la Generalitat y presentada este lunes por el jefe del Consell, Ximo Puig, solo el 6,1 por ciento de la población preferiría «un Estado en el que se reconozca a las Comunidades Autónomas la posibilidad de convertirse en estados independientes».

    En el otro lado, un 17,8 por ciento de los encuestados optaría por una fórmula de «un Estado con un único Gobierno central sin autonomías», mientras que la opinión com mayor porcentaje de partidarios (un 39%) es la que se decanta por «un Estado con Comunidades Autónomas como el actual». Un 10,3 por ciento aboga por una reducción de la autonomía de las regiones y otro 17,3% por un incremento de las competencias.

    Estos datos forman parte del sondeo encargado a la empresa Emer GFK, cuyo coste asciende a 49.241 euros. La muestra consta de 2.018 entrevistas realizadas en domicilios y el error es del +/- 2,2 por ciento.

    Fuente: Los independentistas llevan a Valencia la celebración de la «fiesta nacional de los países catalanes»
    Cuant un mig de comunicacio com en este cas el ABC divulga esta noticia:

    a).- ¿A quí està beneficiant?.

    b).- ¿A quí li agrà llegir esta noticia, tal com està divulgà?

    c).- ¿Com el ABC dona per valit este dia y este acte com el de la celebracio d’una entelequia que no mes està en la ment delirant dels nazionalistes pancatalanistes?.

    d).- Cuant els de l’ABC diuen:

    De acuerdo con los promotores de la iniciativa, ante los «nuevos retos sociales que nos afectan, la cultura popular es una buena herramienta de transformación y cohesión». Al respecto, avanzan que «queremos dar un nuevo impulso a la Fiesta de San Juan para enraizarla al máximo número de municipios y ciudades del país y hacer a la Flama referente nacional».
    ¿Qué pretenen dir?:

    ¿Qué estan d’acort en els promotors de l’iniciativa?.

    ¿Qué compartixen ixa forma de vorer y entendre la proposta com un referent nacional?

    ¿De quina nacio?

    Ya va siguent hora de que’ls del ABC nomenen a les coses pel seu nom y com toca.

    El concepte de “paisos” y “catalans”, tot junt com heu diuen els del ABC, no existix. Es una entelequia que no mes està en la ment delirant dels nazionalistes pancatalanistes, que atenta contra els valencians, els de les Balears y part dels aragonesos, aixina com de tots els espanyols cults que saben que Catalunya no ha segut may nacio, per mes que a lo llarc de l’historia hagen vollgut sero.

    Per tant, donar soport al llenguage creat e inventat pels nazionalistes pancatalanistes pera conseguir els seus deliris ya no de nacio, sino d’imperi, es donar soport a la mentira y el engany, actitut que no deu consentirse ni aplicarse per part de cap mig de comunicacio, y manco d’un mig d’ambit supostament nacional-estatal espanyol.

  5. #50
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    195
    LA PROPAGANDA DEL CORREDOR DE LA R.A.C.V.

    Post nº 50

    Alguns foristes se queixen de que atres foristes no compartixquen o denuncien la funcio que desarrolla el foriste Xavier, de ser el que está aci pera fer de corredor de lo que fan o diuen els “tecnocrates de la R.A.C.V.”

    La prova la trenim en el fil que ha agüert, titulat: “Un regidor socialiste critica les “trobades”, en el que manifesta:


    Un regidor socialiste critica les "trobades"



    Encara que és sorprenent que un regidor socialiste critique les trobades també és molt sorprenent que este home no sàpiga escriure correctament en nostra llengua valenciana:

    "El concejal del PSOE vota en contra de una propuesta para celebrar ese evento en el municipio y defiende su postura a través de las redes sociales con un texto lleno de faltas de ortografías y castellanismos"

    El edil socialista de Alcalalí tilda de "adoctrinamiento catalanista" las Trobades d

    Si el comentari estiguera ben escrit, en NdP, encara que criticaren la seua ortografia ho podem fonamentar pero davant de paraules com: "anteng", "aso", "Valencia" en conter de valencià, "de Alcalali" té que anar apostrofat i en accent, "el adoctrinament" lo mateix, "utilitsar", "pera" té que anar separat, "trates", en fi... que ho tinga en conter Alazrach que tan defén la llengua escrita conforme la que se parla.
    A la primera resposta del moderaor tirant, al meu entendre molt apropià, después de dirli que li agrà lo que li contesta el foriste Xavier es:

    També, Tirant, això també és precís pero mos trobem en una RACV que està sense cap tipo d´ajuda per al seu treball, mentres la AVL nada en l´abundància, i en un decà que vol arrimar-se al pancatalanisme, ¿Serà per a poder tindre diners?.
    Al foriste hecrumu no ha tingut arguments valencianistes pera argumentarli una resposta coherent. ¿Sera perque el foriste Xavier no te criteris propis al respecte, o… perque no mes està aci, que pera defendre lo que diuen els "tecnocrates llingüistics de la R.A.C.V", be estiguen acertats o equivocats?

  6. #51
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    195
    LA PROPAGANDA QUE’L CORREDOR DE LA R.A.C.V. FA DE LES CRITIQUES QUE UN REGIDOR SOCIALISTE DIU DE LES AJUNTAES O REUNIONS DELS PANQUES.

    Post nº 51

    La veritat es que m’agradaria haverme enterat en detall, de les critiques que ha fet este regiodor socialiste d’Alcalali .

    De lo que va adjuntar el foriste Xavier al fil que va aurir dies arrere es poden traure molt bones conclusions y se’n podrien traure millor, si algu mos poguera ampliar l’informacio de lo que va pasar y de lo que s’ha dit.

    Pera mi, es destacable que Bernardo Ferrer que es com li diuen al concejal socialiste, haja votat en contra de la proposta presentà pel Govern Local de Compromis denominà "un modelo educativo de calidad en valenciano".segons es relata en el diario cv. Es.

    L’importancia en y de la noticia està en lo que continúa diguent el mentat diari panca:

    Para argumentar su voto, el edil del PSOE, que no es la primera vez que realiza una intervención de este calado, utilizó fotografías y argumentos extraídos de páginas anticatalanistas como València Oberta y el controvertido GAV.

    Pero es que Ferrer fue aún más lejos y al día siguiente del pleno defendió su postura desde el perfil oficial del PSOE de Alcalalí en una red social con una serie de comentarios plagados de faltas de ortografía que se reproduce a continuación:


    Esta sorprendente forma de usar la lengua autóctona ha sido considerada por el ejecutivo de Compromís como "un menosprecio y una burla intencionada hacia el idioma valenciano". La publicación de Ferrer, por cierto, incendió las redes y ante el controvertido debate suscitado el perfil oficial del PSOE optó por borrar la gran mayoría de los comentarios.

    "Eres la derecha más rancia"

    No obstante, esos comentarios han sido difundidos por Compromís. Los usuarios de Facebook acusaban a Ferrer de alinearse con la "derecha más rancia"; de que lo que había escrito el edil socialista "con tantas faltas de ortografía no tiene nada de valenciano"; "enséñate a escribir, hace mal a los ojos"; "vas en contra de la ciencia"; "ignorancia lingüística, cultural, política y españolismo, somos de izquierda"; "como amante y defensor de la lengua, pienso que es necesario tomar medidas urgentemente".

    Pese a este alud de críticas, el concejal del PSOE de Alcalalí siguió defendiendo su postura en esa red social:
    Baix l’anagrama del PSOE Alcalali y el mensage: ha añadido 11 fotos nuevas, apareix escrit:

    “Fotos de diferentes trobades per el nostre territori. Yo no anteng que te aso de Valencia. Al PSOE de Alcalali apoya al Valencia no el adoctrinament als chiquets i chiquetes al catala, em pareix patetic utilitzar al Valencia pera este proposits. Les fotos están trates de Google(fotos de trobades valencia).
    El edil socialista de Alcalalí tilda de "adoctrinamiento catalanista" las Trobades d
    (este es l'enllaç, pero no conseguixc que aparega com a tal)

    ¡Bo! , aci teniu la noticia que ha donat este diari panca, en noticies sesgaes e intencionaes, en un determinat sentit de propagar lo que’ls interesa ad ells, a l’igual que al foriste Xavier, li ha interesat propagar dels fets ocurrits , la mateixa versio de la noticia que ha fet el diari panca, pero tildant al socialiste d’Alcalali de que no sap escriure correctament en llengua valenciana (NdP), cuant ell mateixa, utilisa l’expressio cagalanera del “sàpiga” en conter del “sapia” que es com en llengua valenciana es conjuga la 3ª persona del singular del Present de Subjuntiu del verp saber.

    Si voleu, podeu opinar al respecte, perque crec que baix el punt de vista valencianiste, se poden dir moltes coses distintes a lo que han dit tant els divulgaors de la noticia, tant els panques del diari com el corredor dels “tecnocrates de la R.A.C.V.”, el foriste Xavier.
    Última edición por Alazrach; 04/07/2017 a las 18:37

  7. #52
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    195
    LA PROPAGANDA QUE INTERESSA DIVULGAR AL VALENCIANISME DE LO QUE HA PASAT EN ALCALALI

    Post nº 52

    El edil del PSPV de Alcalalí la lía en el pleno al afirmar que las Trobades d'Escoles son "adoctrinamiento al catalán"


    El concejal socialista votó en contra de la propuesta del equipo de gobierno, de Compromís, de que la próxima fiesta escolar se celebre en el municipio

    a. p. f./alcalalí 21.06.2017 | 20:35




    El portavoz y único concejal del PSPV en Alcalalí, Bernardo Ferrer Pastor, tiene siempre a punto la crítica de "catalanista". En el pleno ordinario del lunes volvió por sus fueros. El gobierno local, de Compromís, presentó una moción para que la próxima Trobada d'Escoles en Valencià de la Marina Alta se celebre en Alcalalí. La propuesta también defendía el modelo educativo público, de calidad y en valenciano. El edil socialista votó en contra. Sostuvo que la Trobada es un acto de "adoctrinamiento y catalanización el alumnado".

    La polémica no paró ahí. Bernardo Ferrer subió a la página de facebook del PSOE de Alcalalí un comentario en valenciano macarrónico en el que insistía en que los socialistas de su municipio "apoyan el valenciano, pero no el adoctrinamiento a los niños y niñas al catalán". Compromís ha interpretado esa publicación repleta de faltas como "un menosprecio y una burla intencionada a la lengua valenciana".

    Este edil sigue a la greña con sus antiguos socios de gobierno de Compromís. En abril de 2016, abandonó con estrépito el equipo de gobierno. Acusó a los que habían sido hasta entonces sus socios de "catalanistas". La alcaldesa, la valencianista Maribel Molina, gobierna desde entonces en minoría. Tiene tres ediles y le apoya un cuarto de Esquerra Unida. El PP, en la oposición con Ferrer Pastor, cuenta con cuatro concejales.

    Levante-EMV: Noticias de Valencia, Castellón, Alicante, Comunidad Valenciana, Deportes, España › La Marina



    21 jun. 2017 - El edil del PSPV de Alcalalí la lía en el pleno al afirmar que las ... del PSOE de Alcalalí un comentario en valenciano macarrónico en el que ...

    Levant 22 abril 2016

    El concejal del PSPV en Alcalalí rompe el pacto con Compromís y les acusa de "catalanistas"

    El socialista Bernardo Ferrer afirma que sus socios lo «marginaban» - La alcaldesa replica que el edil del PSPV ya negocia una moción de censura con el PP

    a. p. f. | alcalalí 22.04.2016 | 04:15

    El concejal del PSPV en Alcalalí rompe el pacto con Compromís y les acusa de "catalanistas" Levante-EMV

    El pacto de progreso de Alcalalí es el segundo de la Marina Alta tras el de Gata que salta por los aires. Pero lo ha hecho con más estruendo. En la junta de gobierno del miércoles, Compromís, que tiene tres ediles, y el único concejal del PSPV, Bernardo Ferrer, dieron por roto el acuerdo de gobierno. La alcaldesa, la valencianista Maribel Molina, se queda en minoría, dado que el PP, en la oposición, tiene cuatro ediles. Sí mantiene el apoyo del único edil de Esquerra Unida, Francisco Costa, quien también es alcalde de la entidad local menor de la Llosa de Camatxo.

    Además, la alcaldía podría estar en el aire. El edil socialista indicó a este diario que no descarta llegar a acuerdos con el PP, aunque matizó que este partido debería renovarse. No quiso pronunciarse sobre una eventual moción de censura. Bernardo Ferrer, eso sí, subrayó que de sus hasta ahora socios de Compromís le separa un abismo ideológico. «Están haciendo una política catalanista que yo no comparto. La alcaldesa tiene en su despacho la bandera catalana y un cartel de Compromís. La bandera de España la ha puesto en un rincón», declaró a este diario.

    Mientras, Maribel Molina dio por hecho que el socialista ya ha movido los hilos de una posible moción de censura. Dijo que tanto ella como los otros dos concejales de Compromís han tenido conocimiento de que Bernardo Ferrer «les ha dicho a los trabajadores municipales que va a pactar con el PP y que él será el nuevo alcalde». «En las últimas semanas, hemos visto cosas raras», precisó ayer la munícipe.

    La alcaldesa explicó que en la junta de gobierno pidieron a Ferrer, que es primer teniente de alcalde, explicaciones sobre sus negociaciones con el PP. La reunión, coincidieron ambas partes, acabó como el rosario de la aurora. Los ediles de Compromís reprocharon a su socio que no podían gobernar con alguien que les estaba haciendo la cama con los populares. Mientras, Bernardo Ferrer expuso sus discrepancias ideológicas con sus hasta ahora compañeros de gobierno y les recriminó que, desde el primer día del pacto, se ha sentido ninguneado.

    «No puede ser que me oculten que van a una reunión a Dénia de la diputación sobre ayudas de turismo. Yo soy el concejal de Turismo», indicó ayer Ferrer. Este edil tiene las delegaciones de Turismo, Medio Ambiente y Mantenimiento. El socialista admitió que nunca se ha sentido a gusto en el pacto. «Y lo que no voy a hacer es seguir con ellos para que se cuelguen todas las medallas y luego tengan mayoría absoluta», afirmó, al tiempo que denunciaba que lo han «marginado».

    Aunque el pacto está roto, ayer ni la alcaldesa había retirado todavía las delegaciones al portavoz socialista ni éste había renunciado a ellas.

    Alcalalí es un pueblo de la Vall de Pop de 1.300 habitantes. José Vicente Marco, del PP, mantuvo la alcaldía desde 2003 hasta las últimas elecciones, cuando, aunque fue el candidato más votado, se vio relegado a la oposición por el pacto de Compromís, PSPV y EU. Ese pacto salta ahora por los aires

  8. #53
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    195
    LA PROPAGAND QUE MOS INTERESSA DIVULGAR ALS VALENCIANISTES

    Post nº 53

    O crec que deuriem d’aurir una llista d’aquells politics valencians en actiu que defenen els valors patris del valencianisme.

    Yo crec que lo que ha fet el concejal socialiste d’Alcalali, es pera ferli propaganda per defendre al seu poble de l’adoctrinament catalaniste que se fa en les convencions que se realisen baix lo titul cagalaner de “Les trobaes d’escoles”.

    Aprofite este foro, pera des de aci felicitar al concejal socialiste D. Bernardo Ferrer Pastor, per votar en contra y haver abandonat als seus antics socis del govern de Compromis .

Página 4 de 4 PrimerPrimer ... 234

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •