Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y poder obtener estadísticas de uso. Al continuar con tu navegación significa que das tu consentimiento a nuestra política de cookies.

Continuar
Resultados 1 al 5 de 5
Like Tree1Me gusta.
  • 1 Post By Alazrach

Tema: ¿ en quin-s reyne-s vivim, ilm. S.r. Deca-academic de la r.a.c.v ?

  1. #1
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    247

    ¿ en quin-s reyne-s vivim, ilm. S.r. Deca-academic de la r.a.c.v ?

    ¿ EN QUIN-S REYNE-S VIVIM, ILM. S.R. DECA-ACADEMIC DE LA R.A.C.V ?

    Permitixcam Sr. Lladro que en certa manera analise algunes de les preguntes que tal vegà voste plantejà en el seu articul publicat en Les Provincies dies arrere, que titulava ¿“En qué país vivimos”?….

    Me sorpren que’l decà, d’honor y academic de numero de la que deuria de ser la máxima entitat cultural academica que mos representara als valencians, haja utilisat una denominacio geográfica, en ampla connotacio política, pera descriure a la terra que chafem els valencians; maxim cuant ixa entitat a la que voste representa, solicità en son dia utilisar el tractament de Real, no se , si pera acomodarla al titul de Reyne del que se li havia privat a nostre territori valencià, pera opondres als traidors y renegats valencians, que volien y volen suplantar nostra personalitat y passat historic lliure e independent, incluintlo en eixa entelequia onírica dels nazionalistes que voste no ha deixat d’omitir , sino que ha repetit en dos ocasions a lo llarc de la seua disertacio, y que al meu pareixer, pot donar lloc a l’intrerpretacio d’una posible bivalencia de la terra que chafem, que es aon vivim.

    Com es clar que no tots, ni pensem ni parlem de la mateixa manera, yo vullc aclarir, que la terra aon vixc, se deuria de nomenar Reyne de Valencia y Reyne d’Espanya, denominacio la primera que s’ajusta al nostre passat historic, que no se mos ha reconegut a pesar de lo que’s diu en la Constitucio en l’articul 147.2, pero que si que’s reconeix el segon titul de Reyne d’Espanya en nostra Constitucio.

    Que’ l acadmic-decà d’honor de la máxima Academia dels valencians utilise el llenguage dels nazionalistes pancatalanistes , tenint a tants ilustres académics que’l pogueren asesorar es com a minim , preocupant.

    Donant contestacio ad alguns dels seus interrogants mostrats, dire:

    a) Vivim en una terra que durant varios sigles se la reconeixia com a Reyne moro y que en acant se la reconegue com a Reyne cristià en furs, o siga lleys y llengua propies, cosa que hui no podem presumir, per culpa de politics poc valencianistes com el Sr. E. Atart, que cedi en les negociacions en els socialistes catalaners valencians cuant se creà nostre Estatut d’Autonomia, a pesar de formar part del govern del Estat .

    b) Vivim en una terra que hui forma part del Reyne d’Espanya, que
    deuria de calificarse com a Reyne de Valencia si s’ahaguera ates a lo contemplat en l’articul 147.2 de la Constitucio en el que’s diu: Els Estatuts d’autonomia deuran contindre la denominacio de la Comunitat que millor corresponga a sa identitat histórica.

    c) Vivim en una terra, en la que a pesar d’haver pogut tindre el calificatiu que li corresponia de Reyne, no’l tinguerem , perque els politics de l’esquerra eren tots catalanistets y no teniem cap partit valencianiste, ni entitat academica en argalles y prestigi que recordara y defenguera lo que historia mos ha deixat escrit. Una personalitat e identitat valenciana totalment lliure e independent, d’estos als que voste referencia, en un nom fals, totalment alienant a l’identitat dels valencians, com fa voste, donant pabul a ixa entelequia d’eixe deliri que constanment pensen y repetixen els nazis dels paii…y…assos cagalans.

    d) Resulta curios que’ls que ni han arribat a la categoría de Principat, a pesar d’haverse’l atribuit sense havero segut may, s’autocalifiquen com a titulars d’un inexistents paisos en el fraudulent calificatiu de catalans, cuant estos condats situats en lo que’s coneixia com la Marca Hispanica, sempre depengueren de reynes com el francés, el d’Arago y el d’Espanya y per supost estos Condats may dominaren als reynes d’Arago, de Mallorca o de Valencia, com pretenen fer a través del calificatiu que li aplica el deca d’honor y academic de la R.A.C.V.

    Per tot lo dit, no comprenc com Voste representant y academic de la máxima entitat cultural valenciana ha dit en l’articul que Daijon penjà baix el titul, ¿En qué país vivimos? por JUAN LLADRÓ DOLZ (RACV) , haja constatat lo següent:

    ...Veamos esto que no es una tontería: La supuesta grandeza de los oníricos países catalanes y su idioma no ha existido hasta bien tarde en la historia…
    ¿Pot demostrarmos als valencians el Sr.Lladró, des de cuant se pot demostrar que existix lo que voste ha manifestat
    ariant Le gusta esto.

  2. #2
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    247
    ¿ EN QUIN-S REYNE-S VIVIM, ILM. S.R. DECA-ACADEMIC DE LA R.A.C.V ? II

    Post nº 2

    Com de moment el Sr. Lladro no mos ha demostrat desde cuant existix aixo de:

    …La supuesta grandeza de los oníricos países catalanes y su idioma no ha existido hasta bien tarde en la historia…
    Que relatava en el primer parrafá del seu escrit titulat ¿“en qué país vivimos’…, ?vaig a continuar analisant lo que diu en el segon parrafo del seu articul



    ¿En qué país vivimos? por JUAN LLADRÓ DOLZ (RACV)
    Jueves, 19 octubre 2017, 10:57


    ¿Quiénes son hoy los enemigos de la lengua valenciana que ignoran su historia, cuando incluso la lengua valenciana tiene su propio Siglo de Oro anterior incluso al de la lengua española? El Partido Popular, en la época de José María Aznar ya negoció con el chantajista de todos conocidos, el del 3%, al que le pidió los votos para ser investido Aznar presidente. A cambio, la 'generosidad' de aquel señor fue pedir que se sustituyera en Valencia la lengua valenciana por la catalana. Mucho antes ya había hecho algo parecido el PSOE, cuando para llegar al poder también pactó con los nacionalistas catalanes la entrega del idioma valenciano. En aquel entonces fue el conseller Cipriano Ciscar quien implantó el catalán en las escuelas de la Comunidad Valenciana, antes llamada Reino de Valencia. No sé quién será más culpable, si el usurpador de la lengua valenciana, que pide respeto para su comunidad mientras quiere implantar aquí el catalán, o los propios valencianos que lo hemos consentido.

    Fuente: ¿En qué país vivimos? | Las Provincias
    Per lo dit, li pregunte al Sr. Lladro:

    a) ¿Per qué no’ls digue en aquell entonces, tant als socialistes com als del P.P, , cuant manaven cada u d’ells lo que està diguentlos ara?.

    b) ¿Acas no sap el Sr. Lladro que en el pacte del Sr.Aznar en Pujolini, ademes de sustentar el concepte de nacionalisme als catalans , argument que no podien demostrar al mon, perque els fallava el pilar basic de no tindre una llengua reconeguda historicament com teniem els valencians, estava transformant y proyectant el “nacionalisme”català en “nazionalisme” donant peu al orige y creacio del pancatalanisme, alienant per als valencians y destructor del Estat Espanyol?

    c) ¿Com pot ser que un personaje com Voste, en els carrecs que ostenta, desconega y confundixca el nacionalisme català en el nazionalisme pancatalaniste que es lo que dona soport a ixos inexistents “pa…. ca……” que voste nomena en dos ocasions en el seu articul, a pesar de ser una entelequia que no mes existix en la ment delirant dels nazionalistes pancatalanistes ?

  3. #3
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    17 may, 17
    Ubicación
    Benimamet
    Mensajes
    8
    Es veritat que a molta gent els falta llegir una miqueta més. Molt bó el post

  4. #4
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    247
    ¿ EN QUIN-S REYNE-S VIVIM, ILM. S.R. DECA-ACADEMIC DE LA R.A.C.V ? III

    Post nº 4

    Com pense que’l Sr. Lladro no va a contestar, pero que es probable que vaja a la manifestacio del 11-N vaig a continuar analisant el seu articul, per si algu dels seus amics o palmers creu convenient transmitirliu a tan egregi personaje de la maxima entitat cultural valenciana, pera que en la próxima ocasio modifique si es que heu creu convenient, lo que pensem els valencians del poble pla valencià. Que no es atra cosa, que les supostes elits de la cultura valenciana, defengueren com toca, la llengua valenciana que mos han ensenyat nostres pares y no ixa llengua del “nosatrisme” que pretenen impondremos els que se creuen mes cults, per seguir els consells de l’inventor del català modern Pompeyo Fabra.

    1. En qué país vivimos? por JUAN LLADRÓ DOLZ (RACV)

    Jueves, 19 octubre 2017, 10:57


    Creo que quien no habla valenciano no sabe distinguir entre el valenciano y el catalán, al igual que yo tampoco sabría distinguir entre el inglés del Reino Unido y el inglés de Estados Unidos y de esto se aprovechan para catalanizar el valenciano. El valenciano, como lengua literaria culta, es mucho más antiguo que el catalán y sin embargo, en el Diccionario de la Lengua Española de la RAE, consta que en la Comunidad Valenciana se habla una variedad del catalán. Nuestros profesores en sus clases se ven obligados a no reconocer la lengua valenciana y a enseñar catalán, según indican los libros de texto, si quieren mantener su condición de profesores. ¿Hasta cuándo? La lengua española es el idioma de todos los españoles y se habla en muchos países sudamericanos y algunos más, sin embargo está siendo reducida al mínimo en las escuelas. En los colegios valencianos, hay que decirlo, se está enseñando catalán, cuando a los valencianos no nos sirve para nada y además se triplican las horas de estudio para aprender esa lengua. Con esto y con los contenidos de los libros de texto lo único que se hace es fomentar los tan cacareados países catalanes. Baleares ya la compraron y en la Comunidad Valenciana ordenaron a Zaplana crear la AVL (Acadèmia de la Llengua Valenciana) para imponer no sólo la ortografía y la gramática catalanas, incluso el léxico catalán a nuestros hijos de manera oficial. Ignorando que la lengua valenciana ya tenía ortografía, gramática y diccionarios propios elaborados por la Real Acadèmia de Cultura Valenciana.

    Fuente: ¿En qué país vivimos? | Las Provincias
    Estic totalment d’acort en ixe eixemple comparatiu que fa el decà-academic, de que el que no parla valencià, no sabra distinguir entre valencià y català, com el que no parla ingles no sap distinguir el parlar dels americans del parlar dels inglesos. Pero per contra, me sorpren que’l Sr. Lladro que es de una generacio anterior a la meua y que’s de l’horta com yo; ell d’Almacera, yo de Valencia, no s’haja donat conter que’l valencià que ell ha depres igual que yo, de nostres pares que no estigueren contaminats pel catalanisme , es distint al que pretenen impondremos els “tecnocrates” de la R.A.C.V.

    Tambe m’agradaria saber que es lo que ha fet ell, des de els seus llocs de responsabilitat, per defendre la diferenciabilitat e independencia del idioma valencià respecte del català en la R.A.E., cuant es public el fet de que la R.A.E. ha reconegut en el seu passat la diferenciabilitat e independencia del valencià respecte del català, com el fet de que la dependencia del valencià respecte del català s’ha fet per baix ma sense que n’hi haja cap acort pres per els academics de la R.A.E. y que tot obedix a plantejaments de tipo politic y al gran poder factic, economic y cultural del catalanisme.

    ¿Per qué la R.A.C.V. ha consentit que en el diccionari de la R.A.E. se atente, tant contra la realitat histórica de nostra llengua valenciana, com contra la categoria d’idioma reconegut en nostre Estatut ‘Autonomia guanyat per el poble valencià durant la Batalla de Valencia? .

    ¿Per qué diu que: “Nuestros profesores en sus clases se ven obligados a no reconocer la lengua valenciana y a enseñar catalán, según indican los libros de texto, si quieren mantener su condición de profesores. “?.

    ¿Acas el profesorat catalaner no va ensenyar el català en apunts en contra de lo que va establir en son dia la Conselleria d’Educacio en mans de Amparo Cabanes, cuant se varen aprobar les Normes ortografiques de l’Academia de Cultura Valenciana?

    ¿Acas els profesors no tenen arguments pera desenmaixcarar la mentira llingüistica del catalanisme?.

    Igual que la tenim molts dels valencianistes que entrem en este foro, la tenen els de la R.A.C.V., pero tindran que explicarmos, perqué la R.A.C.V., traicionant al poble valencià, se va plegar als designis politics dels venuts peperos de Valencia que prostituint la dignitat dels valencians consentiren y ajudaren a la creacio d’ixa academia de la llengua sense nom , pera que baix lo nom de valencià, se vaja imposant poc a poc el “cagalà”, contribuint com ell diu “ a fomentar los tan cacareados “pa…. ca…….”

    Yo li pregaria al Sr. Lladro que en conter de preguntarse ¿En qué país vivimos?, se pregunte ¿En quin-s reyne-s vivim? , y analisant lo que defenen els tecnocrates de la seua Academia, heu compare en la llengua valenciana que li varen ensenyar sons pares .

    Yo que soc d’una generacio posterior a la de voste, pero que no vaig patir la contaminacio catalanera de l’universitat, pero si la contaminacio cagalanera dels academics de la antiga A.C.V y actual R.A.C.V. que han seguit part dels consells del inventor del català moder Pompeyo Fabra, li recorde que la soberanía sobre la llengua valenciana la te el poble valencià; que es el que l’ha conservat, transmitit y ensenyat als seus fills, no ixos “tecnocrates” que sempre estan esperant com colocarse pera viure a costa d’un malentes valencianisme, que tracta de recuperar un valencià totalment arcaisat perque aixina heu aconsellà Pompeyo Fabra als valencians.

    Soles les llengües mortes son les que no evolucionen. La llengua valenciana ha evolucionat com heu fan totes les llengües vives.

    No fa falta ser academic pera sabero. Simplement haver llegit un poc y observaro inclus en el castellà, aon tenim molta mes lliteratura y diaris escrits.

  5. #5
    Aspirant a Centenar
    Fecha de ingreso
    26 jul, 12
    Mensajes
    247
    ¿ EN QUIN-S REYNE-S VIVIM, ILM. S.R. DECA-ACADEMIC DE LA R.A.C.V ? IV

    ¿VAL LA PENA PREDICAR EN ESTE DESERT?

    Post nº.- 5

    1. ¿En qué país vivimos? por JUAN LLADRÓ DOLZ (RACV)

    Jueves, 19 octubre 2017, 10:57


    Y yo me pregunto, como estoy seguro que se preguntan muchas otras personas ¿cuánto se ha beneficiado Cataluña con todo esto? ¿Y cuánto le ha costado a Cataluña fomentar los países catalanes? ¿En qué país estamos? Quien permite estas manipulaciones históricas no debería gobernar, pues demuestra ser un mal español. Considero que todo esto sólo merece el calificativo 'ignorante'. ¿Qué autoridades tenemos en la Comunidad Valenciana que ni tan siquiera subvencionan las instituciones que luchan por el valencianismo como la Real Acadèmia de Cultura Valenciana o Lo Rat Penat desde hace más de un siglo? Por poner un ejemplo: La RACV no tiene nada que ver con la bien dotada económicamente Acadèmia Valenciana de la Llengua, que se creó no hace mucho tiempo con presiones políticas para fomentar el catalán, y para pesar de muchos con huidas de algunos académicos de la RACV por intereses económicos y vanidad.


    Fuente: ¿En qué país vivimos? | Las Provincias
    Voste se pregunta:

    a).- ¿Cuant s’ha beneficiat Catalunya ded tot aço…?

    ¿Encara no s’ha donat conter que enl’Espanya de les Autonomies no mes se parla de Catalunya y dels catalans a tot hora?

    ¿Encara no s’ha donat conter que’ls catalans son els que dominen o estan presents en tots els mijos de comunicacio, tant publics com privats?

    ¿Encara n’ s’ha enterat que tant Catalunya com els catalans han segut els mes beneficiats en Espanya des de que se creà el Reyne d’Espanya después de lo que fon la primera guerra mundial , o siga cuant la guerra de sucesio que no de secesio com diuen els catalans?

    b).- ¿Cuant li ha costat a Catalunya fomentar lo que voste nomena com “pa…. ca……”?

    ¿Encara no s’ha entrerat de que tot lo que fan els catalans tant en Catalunya com fora d’ella, es en els dines de tots els espanyols?

    ¿Encara no s’ha enterat voste que’ls catalans sempre han estat dominant, manant o aconsellant als distints governs espanyols des de el 1700?.

    c).- ¿Per qué pregunta voste en quin país vivim y no en quin-s reyne-s vivim?

    Obviament si analisa les dos preguntes anteriors, ahí te voste la resposta. Es mes, inconscientment voste , explicitament està aceptant lo del “pa…. ca……”, al fer la pregunta constatà en l’apartat b).

    Es mes si voste analisa l’historia de Catalunya vorà com els catalans, de la ma dels seus dirigents, sempre s’han aprofitat y han vollgut dirigir o manar en Espanya.

    ¿Com pot ser que un academic y decà honorific de la R.A.C.V. haja fet ixa pregunta?.

    Diu voste: “Quien permite estas manipulaciones históricas no debería gobernar, pues demuestra ser un mal español. Considero que todo esto sólo merece el calificativo 'ignorante'.”

    ¿Per qué no li va dir tot aço en son dia al President Aznar y als seus acolits governants del P.P. aci en nostre Reyne de Valencia?

    ¿Per qué ignora als traidors valencians del P.P. que mos han governant y han creat ixa Aca-demia de la llengua sense nom que may podrem llevarmos de damunt en les condicions que se crearen?

    ¿Qué va fer y continua fent l’Academia a la que voste representa y pera la que demana dines , pera defendre damunt no la llengua valenciana que mos ensenyaren nostres pares, sino ixde hibrit rebordonit que creat pels seus “tecnocrates”, seguixen els consells y part de les normes del inventor del català modern Pompeyo Fabra? .

    ¿Realment tingueren vostes argalles pera cesar als “aca-demics” que per interessos economics y vanitat han fugit segons voste de la R.A.C.V.?.

    Dit lo dit, tant en este com en anteriors post d’este fil pregunte: ¿Val la pena predicar en este desert de traidors, venuts y mentirosos?

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •