Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 15 de 19
Like Tree4Me gusta.

Tema: La real senyera debe de ondear en todos los ayuntamientos de la c. Valenciana

Senyor de lo Regne Avatar de anticatalanista

La real senyera debe de ondear en todos los ayuntamientos de la c. Valenciana

Desde hace una par de semanas (igual lleva mucho mas tiempo) la Real Senyera Valenciana ha dejado de ondear en el Ayuntamiento de Vila-Real. Acabo de llamarles y me dicen que se ha roto por el viento el contrapeso o algo parecido y que de momento no pueden ponerla porque están esperando a la grua para hacerlo. Dos semanas para poner una bandera! Vamos debe de ser un trabajo solo para empleados de la NASA el poner tan complicada bandera. Finalmente me han dicho que no hay nada politico en la decisión, simplemente que han aprovechado para limpiarla y en los proximos dias estara de nuevo en el Ayuntamiento. Ya les he dicho que no bajare la guardia y que estare pendiente de que asi sea.

Casualidad o no, el nuevo gobierno de Vila-real es la flor y nata de las formaciones del pancatalanismo de la C. Valenciana. Nada mas y nada menos que el Bloc, PSPV, EU y un nuevo partido de izquierdas creo que ecologista del cual no recuerdo sus siglas ni quiero.

La Ley 8/1984 del 4 de diciembre, en su art. 8 dice que la bandera de la Comunidad Valenciana debera ondear en todos los Edificios Publicos de la Comunidad Valenciana y ocupar un lugar preferente en el interior (eso ni que decir tiene incluye a los Ayuntamientos de la Comunidad).

Por lo tanto, si eres conocedor de algún Ayuntamiento gobernado por el pancatalanismo o no, que se niegue ha ondear la Real Senyera Valenciana, has de ponerlo en conocimiento de la Dirección General de Administracion local de la Generalitat Valenciana, llamando al 012 y diciendo que te pasen con ellos. Ellos te explicaran los pasos a seguir para denuciar este hecho y que no quede impune el menosprecio a nuestros simbolos identitarios.
    Última edición por anticatalanista; 14-jul-2011 a las 14:38
    El Reino de Valencia no habla \"dialecte barceloní\"

Centenar de la Ploma Avatar de Austraciste
    Molt bona reflexio i documentacio anticatalanista

Cavaller Centenar Avatar de valencianista_jove
    PARA MI ES MUY SENCILLO LA VIDA DEBERIA DE VIVIRSE AL LIMITE,NO HAY QUE SOMETERSE A NINGUNA NORMA,NI DEJARSE INFLUENCIAR POR LO QUE OTROS PUEDAN DECIR O PENSAR. HAY QUE VER CADA MOMENTO,CADA IDEA CADA DIA COMO UN VERDADERO RETO Y ENTONCES SOLO ASI UNO LOGRARA VIVIR EN LA CUERDA FLOJA

Sargent Centenar Avatar de Llepolies
    Gran treball anticatalanista, molt be per estar atento.
    I (L)

No plores per una terra que lluita, lluita per una terra que plora!

Che, quin goig, tenim un gran diccionari (valencià-català-castellà)!
    http://www.valenciafreedom.com/va/diccionari/inici.html

Sargent Centenar Avatar de Xavier
    En Vilarreal tots els grups d´esquerra i catalanistes s´han unit per a llevar-li l´alcaldia al PP. De totes maneres el PP s´ho té ben mereixcut perque n´hi ha que dir que la cagà que han fet en la plaça Major del poble es historica. Per la construccio d´un aparcament soterrani llevaren l´estatua de Jaume I (que ha estat des de sempre en el centre de la poblacio per ser el fundador de la ciutat) i la ficaren fora del centre (en un descampat) i despres en la plaça Major ficaren unes coses que no tinc noms per a definir-les.

Aci vos deixe un articul referent al trasllat de l´estatua del fundador de Vilarreal:

El monument a Jaume I en Vilarreal
    Viernes, 19 de Noviembre de 2010 00:00 | Escrito por Xavier Gimeno

Durant l´estiu passat vaig llegir una opinio publicada en la seccio de “Cartas al Director” del periodic “Mediterráneo” (19.7.2010), titulada “Jaime I ha sido abandonado a su suerte en Villarreal”, a on l´autor, un tal Vilarrealenc, es queixava del trasllat del monument a Jaume I del centre de la ciutat (plaça Major) a un atre emplaçament.

Despres d´anar a Vilarreal i vore´l, vaig estar parlant en un regidor de l´ajuntament de Vilarreal, comentant-li que allo em pareixia molt malament, diguent-me que en l´actual lloc, despres d´arreglar-lo tot, quedarà molt be.

L´ajuntament de Vilarreal decidi fer unes obres en la mateixa plaça Major per a un aparcament soterrani i llevà el monument, guardant-lo en un almagasen. Despres d´acabades les obres es donaren conter que el monument no podia estar en el seu lloc pel pes, cosa que s´havera pogut previndre abans de les obres.

El monument en qüestio es obra de l´escultor vilarrealenc, Vicent Llorens Poy, i ha estat durant mes de trentacins anys presidint la plaça Major de Vilarreal. Un monument majestuos i impressionant, i en lletres d´or es podia llegir “Jaume I. Fundador de Vila-real”, com a reconeiximent del poble de Vilarreal al seu rei i fundador. L´associacio Cardona Vives concedi l´any 2008 a Vicent Llorens Poy un premi “Fadrí”, concretament el “Vinatea”, com a reconeiximent a tota la seua llavor. Parlant en l´escultor sobre el monument nos digué que estava prou disgustat per tot lo que havia ocorregut. Tinc que dir, que durant un temps, es pensà, per part de l´ajuntament, retallar-lo, cosa que era una barbaritat i que gracies a Deu no es portà a terme.

Fa pocs dies, vaig tornar a Vilarreal per a vore una atra volta el monument i fer unes fotos del mateix, i veent tot allo em vaig quedar de pedra, com l´escultura. Pareix que a Jaume I l´han deixat abandonat en un descampat (podeu vore les fotos), les lletres d´or han desaparegut, tinc entes que furtades, i el puny de l´espasa està trencat.

Vallgue el meu articul per a denunciar tal desgavell. ¿Com es possible que s´hage fet eixa barbaritat? ¿Com es possible eixa falta de respecte al seu fundador i a l´historia de Vilarreal?

Tinc que dir que no soc de Vilarreal, pero qualsevol acte en contra de nostra cultura i historia valenciana m´afecta, siga a on siga.

El monument a Jaume I en Vilarreal
    Manhattan Le gusta esto.

Aspirant a Centenar
    Hola bona vesprada.

Jo si sóc de Vila-real i si puc confirmar que des de que va entrar en el govern de Vila-real el cuatripartito catalanista ha desaparegut la real senyera de l´ajuntament. Me pareix vergonyós i d'una gran cara dura que la primera cosa que fan estos catalanistes és llevar la nostra senyera, però igual de vergonyós me pareix que l'oposició no hi haja fet res al respecte. Segons tinc entés , diuen que es va trencar un contrapés i que ho estan arreglant i de pas l'estan netejant ( espere que de tant netejar-la no lleven el blau, que és el que pretenden).

Des d'ací vull fer una crida a tots els valencians de cor, als valencians de les comarques del nord als de les comarques centrals i als valencians de les comarques del sud de la nostra comunitat valenciana,"a los valencianos castellano hablantes" i als valecians de parla valenciana, per a que tots junts fem força per a recuperar la nostra senyera en l'ajuntament de la meua ciutat, una ciutat on la gent se sent molt orgullosa de ser valenciana.

Vos passe el telèfon de l'ajuntament de vila-real 964 547000 ,per a que cridem tots , preguntem per alcaldia i fer pressió davant d'esta nova imposició catalanista, que tots els diguem que per llei estan obligats a que ondege la senyera en tots els ajuntaments de la comunitat valenciana."Ley 8/1984 del 4 de diciembre, en su art. 8 dice que la bandera de la Comunidad Valenciana debera ondear en todos los Edificios Publicos de la Comunidad Valenciana y ocupar un lugar preferente en el interior".

Tan sols volia recordar als catalanistes que ens volen llevar les nostres senyes d'identitat, que ací en les comarques del nord ,ho van a tindre tan difícil com en la resta de les comarques valencianes.

Després d'este comentari , faig una reflexió, del per què els valencians no ens mereixem tindre uns partits polítics nacionalistes valencians tant d'esquerra com de dreta ?.Partits que a part de defendre les nostres senyes d'identitat, el nostre orgull de ser valencians, puguen defendre els nostres interessos polítics , econòmics, territorials , a nivell nacional o europeu. Tal vegada ens aniria millor?.
    Manhattan y a anticatalanista Les gusta esto

Sargent Centenar Avatar de Kingdom71
    Es cert que lo de la estatua de Jaume I tindria que tindre una queixa pels veins del poble prou considerable, quan vaig anar a Vila Real fara uns mesos no la vaig poder vore i me comentaren el problema que n'hi havia en esta... tenim que tornarla al seu puesto siga com siga. El tema de la bandera com va? cal manar escrits?

Aspirant a Centenar
    Felicitats a tots, ja hem conseguit que torne a estar la real senyera a l´ajuntament de Vila-real.

Senyor de lo Regne Avatar de anticatalanista
    Moltes gracies valencià del nord per la bona noticia!!! La veritat es que estic molt content de vore com la gent quand treballa per defendre la seua identitat, finalment te estos resultats. Gracies a tots i a continuar lluitant per fer fora tot el imperialisme catalaniste. Som valencians, som castellonens, som alacantins, mai mai mai catalans!
    El Reino de Valencia no habla \"dialecte barceloní\"

Sargent Centenar Avatar de Xavier
    M´alegre molt de vore per este foro a gent de Vilarreal i que lluite per l´identitat valenciana, enhorabona a Valencià del nort.

Aspirant a Centenar Avatar de Xato

Cavaller Centenar Avatar de valencianista_jove
    Cita Iniciado por valencià-del-nord Ver Mensaje
    Felicitats a tots, ja hem conseguit que torne a estar la real senyera a l´ajuntament de Vila-real.
    norD=catala
    NORT=​VALENCIA
    PARA MI ES MUY SENCILLO LA VIDA DEBERIA DE VIVIRSE AL LIMITE,NO HAY QUE SOMETERSE A NINGUNA NORMA,NI DEJARSE INFLUENCIAR POR LO QUE OTROS PUEDAN DECIR O PENSAR. HAY QUE VER CADA MOMENTO,CADA IDEA CADA DIA COMO UN VERDADERO RETO Y ENTONCES SOLO ASI UNO LOGRARA VIVIR EN LA CUERDA FLOJA

Administrador Avatar de Manhattan
    Me acaban de llamar desde Vila-real que parece ser que el ayuntamiento ha atado la señera valenciana junto a la española, dejando a la vista y desplegada como única la de Vila-real, que casualmente es como la catalana. Vamos...esto es lamentable. Mañana llamaremos a la Generalitat y hablaremos con el PP de Vila-real para saber que es lo que van hacer al respecto.

Un vecino del pueblo dice que colgara mañana las fotos para que veamos tal atropello.

Sargent Centenar Avatar de Kingdom71
    Cita Iniciado por Manhattan Ver Mensaje
    Me acaban de llamar desde Vila-real que parece ser que el ayuntamiento ha atado la señera valenciana junto a la española, dejando a la vista y desplegada como única la de Vila-real, que casualmente es como la catalana. Vamos...esto es lamentable. Mañana llamaremos a la Generalitat y hablaremos con el PP de Vila-real para saber que es lo que van hacer al respecto.

Un vecino del pueblo dice que colgara mañana las fotos para que veamos tal atropello.
    Sino m'equivoque... Vila-Real es en català, en valencià no du guioner, s'escriu Vila Real i ya està. Igual m'equivoque eh...
    Si es menester que se queixem, manarem mes queixes a l'Ajuntament de la localitat. Seguim Avant.

Comandant de lo Regne Avatar de Valencianot
    Gran treball de ValenciaFreedom.

Sempre esteu pendents.
    Catarroja aigua roja i el moli sense forment i les chiques guapes en Alcasser i Picassent.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo