Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y poder obtener estadísticas de uso. Al continuar con tu navegación significa que das tu consentimiento a nuestra política de cookies.

Continuar
Tab Content
No More Results

3 Mensajes de visita

1. Mostrar conversación
    Soc murta y te comunique que he borrat la menua uep, teu comente pera que lleveu el enllaç al meu pagina ull-al-parche. com, per que nomes tinc una de entra y l'atra despedida y agraiment.
  2. Hola 1245:

Perdona que te moleste, pero tinc un dubte i volia preguntar-ho a l'autor de l'entrada que me l'ha creat, que és la que has posat tu ací el dia 04-jun-2011, 13:18, en el nº #2, que diu:

Presenten la Llei de Defensa de les Senyes d'Identitat Valencianes

He estat mirant, i no he conseguit trobar de que fecha és, si és d'ara o de fa algun temps. El meu dubte és si no podrieu posar en algun lloc visible la fecha justa de quan va eixir esta notícia.

Si ho posa en algun lloc, perdona la meua ignorància, pero t'ho dic a tu que eres moderador perque en moltes pàgines amigues he vist el mateix problema: ix el dia que s'ha fet l'entrada en el blog (normal, es fa automàticament), pero si no estàs familiarisat en la noticia te quedes preguntante si es d'ara o ya fa temps, i clar, te quedes un poc desconcertat.

Moltes gràcies pel teu temps.
  3. Nano yo no trobe res d'eixa obra atribuida a Fullana, aixo es un gol que mos han clavat en la Wiki, hi ha que corregir-lo. Continuare "investigant" per si de cas. Pero els primer jocs que participa fullana son de 1906.
Mostrando mensajes de visita de 1 a 3 de 3
Acerca de 1245

Información básica

Acerca de 1245

Firma

S'activa la maquinaria belica del Regne en la protocolaria colocacio de la Real Senyera en les Torres de Serrans; accio que significava la declaracio de guerra "a sanc i foc"

Estadísticas

Total de mensajes
Total de mensajes
6,594
Mensajes por día
1.96
Mensajes de visita
Total de mensajes
3
Mensajes más recientes
02/02/2012 14:06
Información general