Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y poder obtener estadísticas de uso. Al continuar con tu navegación significa que das tu consentimiento a nuestra política de cookies.

Continuar
No Recent Activity

1 Mensajes de visita

1. Em diuen Francesc Miquel, tots me coneixen per Miquel. Soc de Xátiva, pero porte vixquent en Segovia trenta sis anys, y vinc a fer costat.
Mostrando mensajes de visita de 1 a 1 de 1
Acerca de L´Encobert

Información básica

Acerca de L´Encobert
Biografía:
Naixuc en el carrer Sent Agustí nº 4 Primer esquerra, de la ciutat de Xátiva, fa ya cuaranta sis anys. Vixc en Segovia des de fa trenta sis, pero he naixcut valenciá y moriré valenciá li pese a qui li pese. Soc fuster, aunque he tingut que tancar el taller després de vintitres anys... actualmen estic treballant de expert docent, en el Ecyl (antic INEM) donant cursos del meu ofici. Estic casat en una chica bonica de Madrit y tinguem una presiositat de dau méssos. Y açi vinc, a fer costat. Ah! també escric, poesía, tant en castellá com en valenciá. Y si algú vol vindre per açi, pera coneixer esta terra, que meu diga, estaré encantat de ferme una cervesseta en ell. Ademés de ensenyarli lo que faja falta (promec no convidar a ninguna paella).
Intereses:
llegir, passegar, cinema, vins en els amics, algo de viajar... lo normal
Ocupación:
Fuster y ensenyant del ofici en el Ecyl (antic Inem), y en inquietuts intelectuals varies

Estadísticas

Total de mensajes
Total de mensajes
25
Mensajes por día
0.01
Mensajes de visita
Total de mensajes
1
Mensajes más recientes
28/01/2012 01:17
Información general