poble catalaniste??

Valenciafreedom -> ACTUALIDAD

Autor: sobrellano MensajePublicado: Mie, 30 Abr 2008 10:35 pm    Asunto: poble catalaniste??

algu sap on esta quatretonda?
man parlat molt i man dit que es un poble que esta plagat de catalanistes, algu sap algo de este poble?

gracies!!!

Autor: SENTO1 MensajePublicado: Mie, 30 Abr 2008 10:49 pm    Asunto:

Si mana el PSOE y el BLOC que vols que haja. Catalanisme.

Autor: fraula MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 12:26 am    Asunto:

Quatretonda està propet de xàtiva, generalment les eleccions les sol guanyar el pp, pero el psoe i el bloc solen pactar, justemament el del psoe i el del bloc foren professors meus. Uns amics meus anaren en senyeres i tingueren que eixir per cames xq tot el poble anava darrere d'ell :s tambe feren un any algo anomenat "trobada internacionalista" o es reuniren nacionalistes de varies nacions de la peninsula (evidentment no convidaren als nacionalistes valencians)

Autor: MEV77Ubicación: Valéncia MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 2:11 am    Asunto:

Uhhh quina pudor Enfadado

Autor: fraula MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 3:39 am    Asunto:

yo vos posaria el lilnk (tenia web i tot) pero buscar-ho per a que ho editen els admins puix com que no xD

Autor: BLUEWOLFUbicación: La cova del llop MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 9:32 am    Asunto:

Me cague en els collons de un gat pelat¡¡¡¡¡ no finalizara el any sense pasar per ise poble. Si nian valencianistes neseciten ajuda.ww

Autor: nrf_blau MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 10:59 pm    Asunto:

Yo una vegá vaig vore a un tio en una camiseta de la trobada ixa de nacionalistes, aon es podia vore un mapa dels països catalans. I al baixar.... jodete

Ultima edición por nrf_blau el Jue, 01 May 2008 11:12 pm, editado 1 vez

Autor: jmp9292Ubicación: torrent MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 11:08 pm    Asunto:

yo he ido y esta lleno como todos los pueblos de alrededor como:manuel,xativa, carcaixent quemao quemao

Autor: RatPenatiste MensajePublicado: Jue, 01 May 2008 11:21 pm    Asunto:

Yo tinc prou amics blaveros del gav en quatretonda pero si que es veritat que hia a monto de catalanistes si algu es de quatretonda li puc presentar a mes gent del seu mateiss pensar que contacten en mi i si algu es de picassent alcasser silla o alrededors que tambe contacten en mi un salut i vixca valencia lliure mai catalana

Autor: kokoloko MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 3:02 am    Asunto:

yo conec a una de quatretonda k es una tia d puta mare, de coalicio per supost

Autor: FalcataUbicación: SIC LVCEANT OPERA TVA MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 3:38 am    Asunto:

kokoloko BENVINGUT !!

eres de Gandia o contorna??!!

com mos has conegut??!!

Autor: ritbauUbicación: Beniganim MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 8:26 am    Asunto:

Pos si, Quatretonda esta plagá de catalanistes, pero en realitat no saben ni per que, es un poble chicotet, y molt agricola, y alla per la trancisio, els jovens, avergonyits de ser bancaleros, es vaen posar tots a estudiar (90% mestres), y per allo de ser progres y no bancaleros, pos ala tots d'esquerres, y com lo de catalaniste estaba de moda en aquella época, pos ala tots catalanistes, vos eu dic yo que soc de Beniganim, que está al costat, 3 Km, y a conegut la época que parle.
De totes maneres si que es deveres que per así fa falta, algo de moiment valencianiste, la majoría no volen saber res dels catalanistes, pero els han fet creurer que tenen la raó.

Autor: Joanot_MartorellUbicación: Gandia MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 9:20 am    Asunto:

kokoloko escribió:

Benvingut kokoloko aplausos aplausos aplausos aplausos aplausos ¿com has conegut la Uep? ¿has vist pegatines per Cocoloco (la disco de la plaja de Gandia)?

Autor: fraula MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 11:50 am    Asunto:

yo tambe la conec, li passaren prou putaes quan fon regina de festes, pero aixo es atra historia...

Autor: kokoloko MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 12:05 pm    Asunto:

esque pel passeig de gandia i x tots els puestos esta ple de pegatines de la uep!!

enhorabona!!! aplausos aplausos

ritbau, beniganim tame te la seua historia... jej

Autor: Joanot_MartorellUbicación: Gandia MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 12:07 pm    Asunto:

kokoloko escribió:
esque pel passeig de gandia i x tots els puestos esta ple de pegatines de la uep!!

enhorabona!!! aplausos aplausos

¿Eres de Gandia Kokoloko?

Autor: ritbauUbicación: Beniganim MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 12:20 pm    Asunto:

Cita:

Si que la te si, pero en mi no poden...... Riendo Riendo

Autor: kokoloko MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 1:56 pm    Asunto:

molt be ritbau!! senyera senyera senyera

no, soc de la font d'en carros

Autor: MEV77Ubicación: Valéncia MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 2:09 pm    Asunto:

Benvingut senyera

Autor: Joanot_MartorellUbicación: Gandia MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 2:56 pm    Asunto:

kokoloko escribió:
molt be ritbau!! senyera senyera senyera

no, soc de la font d'en carros

Bon poble tinc uns quants amics per ahi

Autor: Chimo_alacant MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 2:58 pm    Asunto:

kokoloko escribió:

I yo XDD

Obviament en Quatretonda no tot són panques, i sería molt bo que se reorganisaren els valencianistes d'allà, per que si callen otorguen i el poble es pedrà del tot.

Autor: ritbauUbicación: Beniganim MensajePublicado: Vie, 02 May 2008 4:52 pm    Asunto:

yo per la meua part, intente fer valencianisme, y sobre tot desde que entre en esta web, que gracies a la documentació, sobre tot de jogim, tirant y Rudi, estic pegant vara de calent a uns cuans catalanistes, que son incapasos de contestar a res de res de lo que els mostre, ultimamet els dedique cansons per una emisora de la comarca en dedicatories com estes "pa els meus amics catalanistes els dedique la abeja maya pa que sapien que en 1472 joan esteve publicaba el liber elegantiarum primer diccionari llati a una llengua romanica, com no, la llengua valenciana" y aixina m'asegure que atra gent tame ho sent, y al sant dema, un atra cansoneta en un atra cita. PER CERT, PODIA SER UNA BONA IDEA QUE TOTS FEREM LO MATEIX Y AIXINA LA GENT ANIRIA FAMILIARISANSE Y CONOGENT LES CITES, Y QUE LA GENT ES FASA PREGUNTES "¿QUI SERAN ELS QUE DEDIQUEN EIXES CANSONS, Y QUE ES LO QUE DIUEN DE LA LLENGUA VALENCIANA?" bueno ahi queda la proposta.

Valenciafreedom -> ACTUALIDAD

Todas las horas son GMT + 2 Horas

Página 1 de 1