| Cita: |
|
Yo tamién quiero adedicarli cualcosa ta ista Web, encá qué no siga en berso como ha feito Miguelescu; lebaba tempio chitando astros con as notizias que reculliba d'a bizindalla de Salién; e ro diya que tos conoxié, ta yo ba estar proberbial: en ixa puenda, antiparti abié á capeyar dán o mio esburzio e aparti dán una estrania malotia o cualo tratamién me dixaba laquias. Dende que bo dentrar con busatros, os meos mensaches (que antimás eba una gran nesezidá d'espardirlos), han suposau una esbanzada e mesmo una autentíca terapia; mos emos feito un auténtíco entrecambeo cultural en o cualo mos emos amostrau e alprendíu mútuamén. Grazias per tot: a luita contina. |
| rudyweiss escribió: |
| Iba a contestar pero veo que Vixcayo se me ha adelantado. |
| Cita: |
|
Aragonés |
| rudyweiss escribió: |
|
mi Emoticono favorito (Mr.Green) |
| Llucia escribió: |
|
Senyera: Yo soles m’incline davant ma senyera perque es la meua patria perque es la meua ensenya. Camina i vine dona’m ta mà llaugera; compartix, en alegria la devocio verdadera d’abraçar un tros d’historia, que està en nostra vida ben forta i duradera, marcada en la memoria. I tot ho mereix, bella, tot li oferim a veu sincera, que tricolor combine harmonia, pau i espenta ya que en passio i corpenta, ya defenem sancera a nostra sempre senyera, que es blau de cel tranquil, en pla a l’asta a llenya, i causa en greu estil, admiracio per estrela, i sobre un camp paralel d’or cosit al blau per fil, i la nit ens remou, i desvela al vore que sobre l’engroguit unes flames roges en tela que fan les barres sobre el llit. I esta composicio, plena de la que ens enorgullim tenim el gust [no la pena] els que per ella vivim de nomenar-la senyera, puix valencians, d’esta terra per ella naixem, morim breguem a l’espera de que nos duga un dia sense nit. Si voleu llegir i opinar més...visiteu http://donzellablava.blogspot.com ¡Gràcies i salut! Bon Nadal a tots. |
Todas las horas son GMT + 2 Horas