Bo, acabe de pasar sobre les 20:10 per la porta de les torres de quart, a on començaba la manifestacio panca.........yo no se si la manifestacio no era ahi, si an quedat en mes panques en atre lloc......no se que ha pasat, pero a les 20:10 eren 30 panques, contadets de uno en uno per mi, increiblement positiu per a mosatros esta cula del catalanisme en el cap i casal de lo Regne de Valencia......les caretes dels panques per terra.......com e fruit en eixos 10 minuts que e estat per alli.
Ya disculpareis que no haya sacado al de la "estelada" ni al que portaba la "marfega" pero es que, siguiendo las "estrictas" directrices de las Normas del Foro, aquí no se puede hacer "propaganda panca"; lo comprendeis ¿verdad chicos?
acaben d'arribar a casa mons pares que han estat per el lloc i els he preguntat si han vist algo i m'han dit que no aixina que imagineu-vos quants eren.. PATETICS!
la prensa no panca hablo de 6.000 radicales e incluso la vanguardia creo hablo de 5.000, la prensa pancatalanista como levante hablo de 20.000, pero eso fueron 4 periodicos
Si, pero els cabrons crec que penjaren de les torres de Quart una pancarta que posava "INDEPENDENCIA" i no se si algo mes...... que yo ho vaig vore, perque la meua falla esta per ahi.....
_________________ Hitler dijo: "Si hablan alemán, son alemanes".... Poco tiempo después, invadió Polonia. Esto es lo que pasará con nuestro Reino si no actuamos.
Yo vaig pasar per alli el mateix dia i el dia de despres........i no vaig vore res!!aixo si, vaig llevar unes quantes pegatines que hi habien per la zona, pero res mes.
Ultima edición por Mestalla el Jue, 01 May 2008 11:03 pm, editado 1 vez
A vore A vore.. a la manifestació del 25 de Abril anaren 2000 persones... a la del 19 de Abril per la República unes 400 i a la de Alacant(dia 26 commemoratiu del 25, batalla d'Almança) 5000, ya esta aclarat tot esque si no la gent es ralla
Yo vaig pasar per alli el mateix dia i el dia despres........i no vaig vore res!!aixo si, vaig llevar unes quantes pegatines que hi habien per la zona, pero res mes.
Puix te puc asegurar que un carril del carrer Guillem de Castro estava tancat el divendres per la nit perque estaven despenjant una pancarta que posava "Independencia".
_________________ Hitler dijo: "Si hablan alemán, son alemanes".... Poco tiempo después, invadió Polonia. Esto es lo que pasará con nuestro Reino si no actuamos.
Que el carril estiga tancat no vol dir que sigueren 2000 persones...........30 persones poden ficar una pancarta sense ningun problema, es mes, la foto que se va ficar en la noticia de eixa manifestacio es prou clara, se veu que no son mes de 35 persones.
SI QUE ES CIERTO QUE HABIA UN CARRIL CERRADO A LA ALTURA DE LAS TORRES DE QUART, PORQUE YO PASE POR ALLI Y LO VI.
ESTABA LA POLICIA Y LOS BOMBEROS PARA QUITAR LA PANCARTA PERO NO HABIA NADA DE GENTE, DE HECHO YO QUE NI ME HABIA ENTERADO PENSE QUE HABIAN 4 CURIOSOS MIRANDO LO QUE HACIAN LOS BOMBEROS PERO NADA MAS.
_________________ ¡ BOICOT A LOS PUTOS PRODUCTOS CAGA-LANES...... A TODOS Y POR SIEMPRE !
Que el carril estiga tancat no vol dir que sigueren 2000 persones...........30 persones poden ficar una pancarta sense ningun problema, es mes, la foto que se va ficar en la noticia de eixa manifestacio es prou clara, se veu que no son mes de 35 persones.
Salut.
I quan he dit yo algo sobre el número de persones? xD Yo t'ho deia en el sentit de que val, haurán sigut uns 30, pero els cabrons se ho montaren be pa penjar una pancarta desde lo més alt de les torres...... I ho sé xq sobre les 9 y pico quan passí yo per allí estaven els bombers despenjant-la.
si pero hem fallat, perque podriem haver-los fet la clau, i serien nomes 5, contant en els que vinguerede cagalandia.
si no fiquem mes de la nostra part, tornaran a omplir els carrers.
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro